reklama

Fico vs. Radičová. ( Pokoj a bratská láska nech je medzi nami. )

Pravdupovediac čakal som niečo akčnejšie. Čakal som minimálne zvýšený hlas, búchanie päsťou po stole a tvrdú bitku právnických argumentov. Dúfal som v tvrdý súboj, hodný aktérov. Premiéra a ex-premiérky. Rátal som, že toto súdne konanie bude mať podobný scenár, ktorý nám je dobre známe z Hollywoodskych trhákov, kde dvaja právnici zvedú neľútostný súboj, po ktorom nezostane na nikom suchá ani nitka. A tu zrazu..... N I Č.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Sánka mi padla s buchotom, akým zapadlo veko chrámovej pokladnice nad poslednými grošmi chudobnej vdovy. Zostal som nesvoj a premýšľal nad tým čo sa to porobilo. Hlavní aktéri zodvihli zo zeme svoje rukavice, hodením ktorých si vzájomne vyhlásili vojnu a podaním ruky uzavreli mier. A to si tie rukavice ani nenavliekli. Vojnová sekera je zakopaná a môžeme sa iba domnievať čo tomu predchádzalo.

Padli reči o premiérskej česti ( to slovné spojenie je mimoriadne zaujímavé ) a o viac ročných súdnych ťahaniciach, na ktoré náš predseda vlády určite nemá čas, keďže musí riešiť kvantá problémov do ktorých ho dostávajú jeho podriadení ministri a spol. Korupčné aféry jednotlivcov z vládnej strany, mu musia poriadne dávať zabrať. Veď z niekdajšieho, zuby ceriaceho vlka, sa dnes dostavil na súd v Pezinku len krotký baránok. Ale to už som trochu odbočil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Celá táto avantúra vznikla v roku 2011. Legendárna veta, že " predsedníčka vlády SR je neschopná, je klamárka a je podozrivá z korupcie. " sa Radičovej dotkla natoľko, že ho za ňu zažalovala. Niet sa čo čudovať. Som človek dostatočne tolerantný a takéto reči by zdvihli žlč aj mne.

Aj keď to pre expremiérku najskôr nevyzeralo dobre, okresný súd v Pezinku v roku 2013 nariadil vec nevídanú. A to, že Fico sa má ospravedlniť.

Tu ale vstúpil do deja hlúpy poštár, ktorý dlhé mesiace nevedel nájsť predsedu vlády, aby mu odovzdal písomné znenie rozsudku. A to nás premiérova hovorkyňa Beatrice silou, mocou presviedčala, že aj malé deti vedia, kto je Robert Fico a kde býva.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rátal som s neverending story, ale........motyka napokon vystrelila a poštár našiel svojho premiéra. Celá kauza, celkom ticho, potichúčky dospela do svojho finále.

Ospravedlnil sa Fico Radičovej ?

Jedno je isté. Navrhol zmier a ona ho prijala. Prečo a za akých podmienok môžeme len špekulovať. V podstate majú pravdu. Obaja. Tento spor by sa naozaj ťahal pár rokov. Koniec koncov, na Slovensku sme na zdĺhavé súdne konania zvyknutí.

Škoda... trochu som sa tešil, že sa dozvieme nové veci. Tešil som na nové vyjadrenia a prihodil by som čosi aj za malé dupnutie si. Aspoň by to trochu odvrátilo pozornosť od blížiaceho sa referenda, ktorého už mám plné zuby. A možno ho majú dosť aj oni dvaja a podaním rúk nám nepriamo ukázali, že veci sa dajú vyriešiť aj pokojne a bez peny na ústach.

Maros Kis

Maros Kis

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som manžel, otec dvoch chalanov, amatérsky muzikant a SZČO. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu