reklama

Pán Gašparovič čo Vám je smiešne ???

„Občania, ak som Vám spôsobil škodu 60-tisíc eur, tak sa poďakujte Ústavnému súdu a pánu Čentešovi“. Tak toto „štátnické gesto“ si len tak za klobúk nestrčím. Som naštvaný ako pes a z mojej strany začína teda ďakovačka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (101)

V prvom rade ďakujem Vám pán Čentéš. Ako to, že ste si vôbec dovolili pozdvihnúť svoj zrak tam hore a mali neoprávnené ambície stať sa generálnym prokurátorom ? Vysvetlíte mit to ? Vari ste netušili, že stať sa generálnym prokurátorom nemôže len tak hocikto ? Vari ste boli kamarát s premiérom a podporovala Vás naša štáto-strana ? Vari si nevidíte ďalej od nosa ? Toto vaše harašenie nás nepríde síce draho, len nejakých 60 tisíc eur, čo je ako kvapka v mori v porovnaní s tým ako sa u nás kupujú trebárs CT – čká. Ale ide o princíp.... či nie ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hanbite sa.

Moje druhé poďakovanie bude patriť Ústavnému súdu. To je inštitúcia od ktorej sa očakáva, že bude vykonávať svoje poslanie v súlade s Ústavou. Vy hlavy študované, vy netušíte čo ste spôsobili. Nedali ste za pravdu PREZIDENTOVI !!! Teda pardón, bývalému prezidentovi. Čo ste si to vôbec dovolili. Viete čo je vôbec prezident ?

Hlava pomazaná a osoba nedotknutelná. Človek bez viny a bez hriechu. Takému človeku sa odpúšťa aj brbtanie a vyhlasovanie nezmyslov v médiách a na verejnosti. Takéhoto človeka bránil vlastným telom aj dušou aj samotný premiér a to už je čo povedať. Veď on si aj vlastných ľudí hodí cez palubu, len aby v hanbe nezostal, ale prezidenta si veru zastal vždy. Aspoň doteraz.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A vy ste ho takto ponížili. Toto Vám teda nezabudnem.

Ale to nie je všetko.

Prepáčte pán exprezident, ale musím to zo seba dostať všetko... Chcem sa Vám Vrúcne poďakovať, za to že ste mi otvorili oči. Videl som všetko aj to čo som vidieť nechcel. Počul som všetko aj to čo som počuť nechcel. A za to ďakujem len Vám.

Ďakujem osudu, že sa mi dovolil dožiť týchto dní, keď ste ukázali svetu, aký ste človek. Ďakujem Vám, že ste nám dokázali to, že vaši neprajníci ( nech ich čosi skára ) mali vo všetkom pravdu. Vy človek nevelkej postavy a ešte menším duchom ste nám ukázali, že sme si zaslúžili mať Vás za prezidenta. Pretože ľudia, ktorí si zvolia takého človeka ako ste vy, si nič iné od osudu ani nezaslúžia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem Vám za to, že budeme musieť zo štátneho vyplatiť 60 tácov jednému pánovi. Pretože aj keď pochybil pán Čentéš a ešte viac Ústavný súd, najviac ste pochybili vy. Ďakujem vám z celého srdca, že ste taký dobroprajný a veselý človek. Človek čo sa vie zasmiať a robiť si prču z nás obyčajných ľudí, pretože vy ste neomylnejší než pápež.

Nakoniec čo dodať. Posielam jedno veľké ďakujem a ešte väčšie....

HANBÍM SA ZA VÁS.

Maros Kis

Maros Kis

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som manžel, otec dvoch chalanov, amatérsky muzikant a SZČO. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu