reklama

Raper a jeho EGO

Štvrtého člena správnej rady Piešťanskej nemocnice netreba nejako zvlášť predstavovať. Možno tým skôr narodeným nebude jeho „ umelecké meno „ hovoriť nič, ale mládež, ktorá počúva hudobný štýl pod názvom RAP, vie okamžite o koho sa jedná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (77)

Jeho pravé meno je Michal Straka a tento týpek si dokonca pred meno píše skratku JUDr. Na tom by nebolo nič zvláštne, JUDr.-ákov behá po svete viac, no nájsť vo svete doktora práv, ktorý rapuje a okrem dozorovania v správnej rade nemocnice ( v ktorej vykonával svoju funkciu úplne zadarmo – podľa jeho slov ) sa živí hudbou až tak veĺa nenájdete.

Neviem prečo a podľa čoho si dal svoje umelecké meno. Možno to nebol až tak skvelý výber.. Možno tým zapôsobí na ..nasť ročné deti a ešte, ešte nejaké tie kusy, no ja a myslím, že aj väčšina ľudí "nemusí" takýchto ľudi, ktorým vlastné, obrovské EGO zastiera výhľad na život okolo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pán Straka a všimnite si, že sa ani nenamáham dať Vám pred meno titul, boli ste mi ukradnutý ako spevák ( a to ja za speváka považujem ľudí čo intonujú ), ale teraz ste mi ukradnutý aj ako človek.

Po tom čo ste predviedli ako člen, správnej rady a to bolo dosť úbohé, ste sa úplne zosmiešnili svojim odkazom istému Ľubovi A.

Nepoznám Ľuba A. a je mi jedno kto je to, ale niekomu nadávať do zákerných svíň a želať mu skapanie do rána je silná káva na každého normálneho človeka.

Týmto ste podľa mňa naplnili odkaz o svojom úbohom a primitívnom a obrovskom EGU. Úplne iracionálne a smiešne tam na záver zaznel pozdrav „ mier“. Nehovoriac o tom, že takéto slová, nepatria do úst doktora práv, ktorý si musí byť vedomý aj právnych následkov svojho činu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Toto mi len dokazuje, že váš titul nepadol na príliš úrodnú pôdu a podľa mojich slov sa musia slušní právnici za Vás hanbiť..

U mňa ste NULA a takým aj zostanete. A NULY by sa nemali pokúšať presadzovať sa v správnych radách inštitúcií o ktorých fungovania nemajú ani šajnu. Lebo potom to dopadne tak ako to dopadlo v Piešťanoch.

Už viem kto ste a to mi stačí.

Robte si ďalej svoje hity, náhravajte sa, koncertujte, predávajte CD a dúfajte v comeback.

Ale už nikdy nekupujte CT- čká...

Mier................

Maros Kis

Maros Kis

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som manžel, otec dvoch chalanov, amatérsky muzikant a SZČO. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu